М50 Менеджмент та маркетинг інновацій [] : [монографія] / за заг. ред. С. М. Ілляшенка; [С. М. Ілляшенко та ін.]. - Суми : Унів. кн., 2004. - 615 с. : граф. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-680-128-0 : 48.00 грн
Рубрики: Інноваційний менеджмент--Наукові видання Інноваційний маркетинг--Наукові видання фывфывфыв: інновації -- інноваційний потенціал підприємства -- стратегічне планування -- маркетинг інновацій -- маркетингове планування -- інноваційний розвиток -- екологічні ризики -- екологічний маркетинг -- економічна безпека планування -- транзитивна економіка -- управління інноваціями -- синергетика Аннотация: Теоретико-методологічні проблеми управління на макро- та мікрорівнях процесами інноваційного розвитку суб'єктів господарювання. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Ілляшенко, Сергій Миколайович; Прокопенко , Ольга Володимирівна; Мельник, Леонід Григорович; Мішенін, Євген Васильович; Ілляшенко, Сергій Миколайович \ред.\ Экземпляры всего: 5 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (3) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (3) |