Шифр: mvuk/2007/6
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Выходит раз в два месяца
2007г. N 6
Содержание:
Іванова, Л. Особливості маркетингових комунікацій у сфері послуг / Л. Іванова. - С.8-12
Мороз, Л. Стратегії та джерела формування конкурентних переваг на українському ринку пива / Л. Мороз, ю. Савченко. - С.18-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Коптєв, Д. Нові інтегровані технології у сфері BTL / Д. Коптєв, Ю. Бабенко. - С.24-26
Примак, Т. Рекламний креатив в Україні: учора, сьогодні, завтра / Т. Примак. - С.27-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, П. Критична маса Інтернету / П. Шевченко. - С.36-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Шрамко, І. Хто кого танцює? / І. Шрамко. - С.45-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Індекс задоволеності споживачів: значення для України. - С.48-51
Лилик, І. УАМ: дослідження можливостей громадських організацій України / І. Лилик. - С.52-56
Лабурцева, О. Дослідження історичної генези сучасної концепції маркетингу / О. Лабурцева. - С.57-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Кочкіна, Н. Дослідження мотивацій споживачів на ринку послуг мобільного зв'язку України / Н. Кочкіна, С. Сидоренко. - С.62-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Нова редакція міжнародного процесуального кодексу ICC/ ESOMAR. - С.67-70
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ