Манжос, Т. В.
    Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку [] / Т. В. Манжос, О. О. Мельник // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 4. - С. 401-407. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Математичні моделі
   Інновації

   Реклама

фывфывфыв:
дифузія інновацій -- диффузия инноваций -- оптимальна рекламна стратегія -- оптимальная рекламная стратегия -- сегментування ринку -- сегментирование рынка

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Мельник, О. О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)