Ткачук, С. В. Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва [] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 7. - С. 194-200. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Послуги--Сфери--Маркетинг--Україна Послуги--Сфери--Персонал--Україна Обслуговування--Процеси--Україна фывфывфыв: послуга -- услуга -- процес обслуговування -- процесс обслуживания -- контактний персонал -- контактный персонал -- якість обслуговування -- качество обслуживания Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Стахурська, С. А.; Стахурський, В. О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |