Дудар, Тарас Григорович.
    Маркетинг у системі формування ринку органічної агропродовольчої продукції [] / Т. Г. Дудар, О. Т. Шумейко, В. Т. Дудар // Економіка АПК. - 2017. - N 7. - С. 46-53 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Продовольча безпека--Ринок (екон.)--Україна
фывфывфыв:
маркетинг органічної продукції -- органічна сільськогосподарська продукція -- екологічний маркетинг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Шумейко, Оксана Тарасівна; Дудар, Володимир Тарасович

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)