Ткаченко, Сергій Анатолійович.
    Інтрузія рахунку-екрану за проміжним результуючим комерційно-виробничим показником "Маркетингові витрати" у місію обліково-економічного забезпечення [] / С. А. Ткаченко, О. М. Потишняк // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - N 1. - С. 8-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Фінанси--Управління
   Маркетинг--Витрати--Бухгалтерський облік

фывфывфыв:
комерційно-виробнича стратегія -- маркетингові витрати -- обліково-економічне забезпечення -- підсистема -- показник -- рахунок-екран

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Потишняк, Олена Миколаївна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)