Шифр: eapk/2019/7
   Журнал

Економіка АПК [Текстььь]. - К. : Ред. журн. "актуальні вопрЕкономіка АПК", 1994 - . - Выходит ежемесячно
2019г. N 7
Зі змісту:
Ткачук, Вадим Анатолійович. Сучасний стан і тенденції розвитку аграрного ринку праці / В. А. Ткачук. - С.6-13. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Долгіх, Яна Володимирівна. Оцінка та аналіз ефективності виробництва зерна та зернобобових культур в Україні методом DEA / Я. В. Долгіх. - С.14-20. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Козак, Ольга Анатоліївна. Особливості формування попиту та пропозиції на ринку яловичини / О. А. Козак, О. Ю. Грищенко. - С.21-31. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Коринець, Роман Ярославович. Просте товариство як форма кооперації виробників сільськогосподарської продукції / Р. Я. Коринець, Л. М. Малік. - С.32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Вергунов, Віктор Анатолійович. Запровадження наукометричної системи оцінки науково-технологічного потенціалу науково-дослідних установ НААН в умовах євроінтеграції / В. А. Вергунов. - С.39-49. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Олійник, Олександр Василиович. Максимальна урожайність або прибутковість: пріоритети вибору в умовах інноваційного розвитку / О. В. Олійник, В. В. Макогон, С. В. Брік. - С.50-58. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Духницький, Богдан Володимирович. Світове виробництво сільськогосподарської продукції / Б. В. Духницький. - С.59-65. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Спаський, Габрієл Васильович. Розвиток сімейних фермерських господарств в Україні та зарубіжний досвід їх функціонування / Г. В. Спаський. - С.73-82. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Власова, Катерина Миколаївна. Концептуальні засади формування стратегії подолання бар'єрів входу підприємств на нові зовнішні ринки / К. М. Власова. - С.83-92. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Тарасюк, Андрій Васильович. Управління маркетингом як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств / А. В. Тарасюк. - С.101-106. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)