Сапрыкин, Д. Л. Значение и смысл понятия "образование" (на примере немецкой философии конца XVIII - начала ХІХ в.) [] / Д. Л. Сапрыкин> // Вестник Московского университета. Сер. 7, Философия : науч. журн. - 2008. - N 1. - С. 19-42. - Примеч.: с. 41-42 . - ISSN 0130-0091 Рубрики: Методологія науки Філософія навчання Філософія--Німеччина Освіта--Теорія Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Гердер, Йоганн Готфрід (філософ, фольклорист, письм., мислитель ; 1744 - 1803) \про нього\; Кант, Іммануїл (філософ ; 1724 - 1804) \про нього\; Фіхте, Йоганн Готліб (філософ ; 1762 - 1814) \про нього\; Шиллер, Йоганн-Фрідріх (поет, філософ, теоретик мистецтва і драматург, проф. історії і військ. лікар ; 1759 - 1805) \про нього\; Шлейермахер, Фрідріх Даніель Ернст (філософ, теолог і проповідник ; 1768 - 1834) \про нього\; Гегель, Георг Вільгельм Фрідріх (філософ ; 1771 - 1831) \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |