Комова, Марія Василівна. Соціокомунікаційні ресурси культурної інформації у моделюванні мислення і поведінки споживачів інформації [] / М. В. Комова, А. М. Пелещишин> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2019. - N 4. - С. 92-101. - Текст англ. - Бібліогр.: с. 101 Рубрики: Інформаційні ресурси--Споживачі інформації фывфывфыв: культурна інформація -- теорія мемів -- документальна інформація -- фактологічна інформація -- комунікаційна взаємодія Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Пелещишин, Андрій Миколайович Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : БГ (1) Свободны: БГ (1) |