M34 Marketing [Текст] / Eric N. Berkowitz [et al.]. - 5th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1997. - 736 p. : il., graphs, tab. - (The Irwin Series in Marketing). - Gloss.: p. 658-673. - Chap. Not.: p. 674-695. - Name Ind.: p. 697-713. - Ind.: p. 715-731. - Cred.: p. 733-736. - ISBN 0-256-18968-4 : 030.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку" РУБ 339.138 Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання фывфывфыв: логістика (екон.) -- логистика (экон.) -- реклама -- економіка -- экономика -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- промоушн -- маркетинг-план Аннотация: The Fifth Edition of Marketing is the result of a product development process designed to focus on customer needs, and a commitment to provide exceptional customer value. In this edition was edded new dimensions to reflect changes in the business environment and in student and instructor interests. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Berkowitz, Eric N.; Kerin, Roger A.; Hartley, Steven W.; Rudelius, William Экземпляры всего: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |