339.5(075.8)
H64


    Hill, Charles W. L..
    International Business. [Текст] : сompeting in the Global Marketplace / C. W. L. Hill. - Burr Ridge, Ill. ; Boston, Mass. ; Sydney, Aust. : Irwin, 1994. - XX, P15, 615 : il. - Текст: англ. - Gloss.: p. 599-604. - Ind.: p. 605-615. - ISBN 0-256-11292-4. - ISBN 0-256-15682-4 (international ed.). - ISBN 0-256-17509-8 (Postscript) : 10.00 грн
УДК
ББК 65.5я73
Рубрики: Міжнародний бізнес--Менеджмент--Конкуренція (екон.)--США--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
національні відмінності в політичній економіці -- інвестиційне середовище -- теорія міжнародної торгівлі -- глобальна валютна система
Аннотация: Market-defining since it was introduced, International Business: Competing in the Global Marketplace by Charles W.L. Hill (University of Washington) sets the standard and is the proven choice for International Business at the undergraduate and graduate level. This edition provides a complete solution that is relevant (timely, comprehensive), practical (focus on applications of concepts), integrated (integrated progression of topics) and the most up-to-date on the market.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)