> Шифр: mvuk/2009/3 Журнал 2009г. N 3 Дубинский, І. Розвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових досліджень / І. Дубинский. - С.11-13 Окландер, М. Стратегічні маркетингові дослідження перспектив впливу наукових досліджень на інноваційний розвиток національної економіки / М. Окландер. - С.14-20. - Л-ра в кінці ст. Федорченко, А. Маркетингові дослідження та прийняття управлінських рішень у складних економічних системах / А. Федорченко. - С.24-29. - Л-ра в кінці ст. Київський міжнародний фестиваль реклами. - С.33-35 Таранська, О. Стратегічне планування у рекламних агенствах / О. Таранська. - С.37-38. - Л-ра в кінці ст. Лилик, І. Кейс. Завоювання сектору кредитування для малого та середнього бізнесу / І. Лилик, О. ВолянськаМ. Магдік. - С.39-41. - Л-ра в кінці ст. Міненко, М. Інституційна спроможність фахових об'єднань в Україні / М. Міненко. - С.42-49 Іванова, Л. Роль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарства / Л. Іванова. - С.50-56. - Л-ра в кінці ст. Кирилова, О. Маркетинг на ринку туристичних послуг / О. Кирилова. - С.57-59. - Л-ра в кінці ст. Кулицький, С. Про сегментацію ринку ділових періодичних видань в Україні / С. Кулицький. - С.60-64. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) |