> Шифр: rish/2010/3 Журнал 2010г. N 3 Сухомлинська, О. В.О. Сухомлинський і моральне виховання: трансформація педагогічних цінностей / О. Сухомлинська. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст. Дічек, Н. Універсальність педагогічного новаторства В.О. Сухомлинського / Н. Дічек. - С.8-11. - Бібліогр. в кінці ст. Кузьмінський, А. Феномен педагогічного успіху О.А. Захаренка / А. Кузьмінський. - С.12-13 Захаренко, С. Педагогічні погляди О.А. Захаренка на родинне виховання / С. Захаренко. - С.14-17. - Бібліогр. в кінці ст. Біда, О. О.А. Захаренко про роль учителя в самореалізації учня / О. Біда, Л. Прокопенко. - С.17-19. - Бібліогр. в кінці ст. Чжу, Сяомань. Вплив педагогічних ідей В.О. Сухомлинського на розвиток освіти в сучасному Китаї і міжнародному співтоваристві / Сяомань Чжу. - С.20-22 Буряк, В. Оволодіння учнями гносеологічними основами науки - завдання шкільної освіти / В. Буряк. - С.23-27. - Бібліогр. в кінці ст. Пустовіт, Г. Позашкільна освіта та виховання крізь призму сьогодення / Г. Пустовіт. - С.28-32. - Бібліогр. в кінці ст. Шестопалюк, О. Громадянська освіта як фактор формування громадянських компетентностей сучасної молоді / О. Шестопалюк. - С.33-35. - Бібліогр. в кінці ст. Грищенко, С. Самоактуалізація майбутнього фахівця соціальної сфери в контексті організації самостійної навчальної діяльності / С. Грищенко. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст. Доброскок, І. До проблеми підготовки магістрів соціальної педагогіки / І. Доброскок. - С.39-42. - Бібліогр. в кінці ст. Липова, Л. Шкільний центр допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації: зміст і завдання діяльності / Л. Липова, П. ЗамаскінаВ. Малишев. - С.43-46. - Бібліогр. в кінці ст. Столяренко, О. Ціннісне ставлення до людини: виховна модель толерантних взаємовідносин учасників навчально-виховного процесу / О. Столяренко. - С.47-52. - Бібліогр. в кінці ст. Мартинець, Л. Методика формування ділових якостей старшокласників засобами проектної діяльності / Л. Мартинець. - С.53-57. - Бібліогр. в кінці ст. Петров, О. Опанування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніми вчителями іноземної мови: теоретичний аспект / О. Петров. - С.58-61. - Бібліогр. в кінці ст. Назаренко, К. Формування у студентів англомовних спеціальностей фразеологічних компетенцій на прикладі числівників / К. Назаренко. - С.62-63. - Бібліогр. в кінці ст. Костолович, М. Педагогічні умови активізації творчого потенціалу підлітків у процесі краєзнавчої роботи / М. Костолович. - С.64-66. - Бібліогр. в кінці ст. Євтушевська, Н. Формування почуттів та морально-вольових якостей у спортсменів / Н. Євтушевська. - С.67-69. - Бібліогр. в кінці ст. Романовська, О. Підготовка студентів ВНЗ в умовах інтернаціоналізації вищої освіти: досвід України і США / О. Романовська. - С.70-74. - Бібліогр. в кінці ст. Ткаченко, Л. АПН України в інформатизації освіти / Л. Ткаченко. - С.75-76 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |