Д51 Длігач, Андрій Олександрович. Маркетингова цінова політика: світовий досвід, вітчизняна практика [] : навч. посіб. / А. О. Длігач ; М-во освіти і науки України. - Київ : Професіонал, 2006. - 304 с. : рис. - Дод.: с 293-295. - Літ.: с. 296-300. - ISBN 966-370-006-8 : 27.50 грн
Рубрики: Цінова політика--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: ціноутворення -- базова ціна -- коригування цін -- міжнародне ціноутворення -- цінові досліждження Аннотация: Висвітлено сучасні проблеми, що існують в практиці прийняття цінових рішень, місце ціноутворення в концепції маркетингу, етапи розробки стратегії ціноутворення, актуальні питання ціноутворення в міжнародному маркетингу. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України Экземпляры всего: 3 ВВ (2), ЧЗ (1) Свободны: ВВ (2), ЧЗ (1) |