Заглавие журнала :Шлях освіти -2011г.,N 4 Интересные статьи : Сухомлинська О. В. Колектив і особистість у контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська (стр.2-5) Гірний О. І. Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості/ О. І. Гірний, М. М. Савчин (стр.5-10) Харченко Т. Г. Індивідуальний підхід у підготовці майбутніх учителів як чинник гуманізації педагогічної освіти у Франції/ Т. Г. Харченко (стр.11-18) Волик Л. В. Екстраполяція ідей університетської освіти у дитяче середовище/ Л. В. Волик (стр.18-21) Хоружий Г. Ф. Вища освіта на шляху оптимізації/ Г. Ф. Хоружий (стр.22-27) Дічек Н. П. Диференційований підхід до навчального процесу: спроба ретроаналізу/ Н. П. Дічек (стр.28-33) Лашко М. В. Становлення Марії Грінченко як педагога-просвітника/ М. В. Лашко (стр.33-37) Квас О. В. Світ дитинства епохи середньовіччя/ О. В. Квас (стр.38-41) Новицька О. В. Організація науково-дослідної роботи як складової реформування системи освіти в Україні (1920 - 1924)/ О. В. Новицька (стр.42-47) Интересные статьи : Доп.точки доступа: Сухомлинська, О. В.; Гірний, О. І.; Харченко, Т. Г.; Волик, Л. В.; Хоружий, Г. Ф.; Дічек, Н. П.; Лашко, М. В.; Квас, О. В.; Новицька, О. В.; Савчин, М. М. |