Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 027.54(477-25)/Н35
Автор(ы) :
Заглавие : Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського/ Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України; редкол.: О. С. Онищенко (голова) [та ін.]. Вип. 29 : Управління бібліотечно-інформаційною діяльністю наукової бібліотеки
Выходные данные : К.: НБУВ, 2011
Колич.характеристики :258 с
Коллективы : Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського, Національна академія наук України, Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського, Асоціація бібліотек України
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Цена : 26.00 грн
УДК : 027.54(477-25)
ББК : 78.34(4УКР-2К)751.1
Предметные рубрики: Бібліотечно-інформаційна діяльність
Географич. рубрики:
Содержание : Бібліотечно-інформаційна діяльність: системний підхід/ О. Воскобойнікова-Гузєва. Українська бібліотека в інформаційному суспільстві: сучасний стан, перспективи розвитку, проблеми управління/ Л. Петрова. Роль громадських і самоврядних органів в управлінні бібліотечною діяльністю/ Г. Солоіденко. Управління бібліотечними технологіями в умовах інноваційних структурно-функціональних перетворень/ О. Ісаєнко. Інформаційний менеджмент в управлінні бібліотекою/ С. Шуляк. Інформаційний моніторинг: можливості застосування в управлінні бібліотекою/ О. Шкурко. Комплексний підхід до управління професійно-діяльнісним середовищем бібліотеки/ В. Жукова. Інформаційна система управління: бібліотекознавчий аспект/ М. Петрова. Вивчення повноти комплектування обов'язковим примірником Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського/ Н. Стрішенець [та ін.]. Комплектування бібліотек НАН України зарубіжними періодичними виданнями в сучасних умовах/ Р. Красій, Н. МалолєтоваО. Полякова. Система каталогізації як складова інформаційно-бібліотечного комплексу Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського/ І. Антоненко. Маркетингові дослідження - основа організації та прогнозування бібліотечно-інформаційного обслуговування/ Л. Беліна, Л. Коновал. Маркетинговий підхід як чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування/ Л. Туровська. Маркетингові дослідження як спосіб вивчення інформаційних потреб читачів-гуманітаріїв/ Т. Коваль. Сучасні аспекти обліку і реєстрації віддалених користувачів бібліотек/ О. Василенко. Концепція управління культурно-просвитницькою діяльністю в національній бібліотеці в період структурної реорганізації/ Н. Захарова. Інформаційні технології в організації роботи спеціалізованих підрозділів Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського/ К. Лобузіна, І. Лобузін. Інформаційні ресурси та електронні пристрої у бібліотечній діяльності/ Н. Самохіна. Еволюція бібліотерапії як складової бібліотекознавства/ Ж. Вертій. Моделювання як метод дослідження інформаційного ресурсу з питань педагогіки та психології/ Н. Вараксіна. Від підвищення кваліфікації до практичного втілення знань у бібліотечно-інформаційні технології/ В. Корнієнко. Історія вивчення інформаційних потреб читача: сутність та методика (20-ті роки ХХ ст.)/ О. Лопата.
Аннотация: Збірник висвітлює результати багатогранних досліджень науковців Інституту бібліоткознавства НБУВ і фахівців з інших бібліотечно-інформаційних установ і ВНЗ з поглибленого аналізу управлінських складових бібліотечно-інформаційної діяльності наукової бібліотеки в сучасних умовах.
Экземпляры : всего : БГ(1), ФОНД(1)
Свободны : БГ(1), ФОНД(1)
Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Онищенко, О. С. \ред.\; Боряк, Г. В. \ред.\; Воскобойнікова-Гузєва, О. В. \ред.\; Горовий, В. М. \ред.\; Лобода, В.; Національна академія наук України; Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України