Заглавие журнала :Соціологія: теорія, методи, маркетинг -2006г.,N 2 Интересные статьи : Степанченко В. Громадянське суспільство як дискурс та соціальний нормативрий порядок у соціології Джефрі Александера/ В. Степанченко (стр.5-23) фывфыв: Американський соціолог Бурлачук В. Влада і тіло: історія кохання/ В. Бурлачук (стр.24-37) Резік В. Приватизація в Україні як соціально-економічний процес: об"єктивні показники та суб"єктивні оцінки/ В. Резік (стр.66-89) Паращевін М. Теорія секуляризації в європейському науковому дискурсі/ М. Паращевін (стр.90-102) фывфыв: Релігія Лавріненко Н. Про нові методологічні підходи до дослідження інституту гендеру/ Н. Лавріненко (стр.103-115) Чигрин В. Сільська молодь: методологічні аспекти дослідження / В. Чигрин (стр.116-132) Свєженцева Ю. Що таке партнерство і як його вимірювати: концептуальні та операціональні аспекти соціального феномена/ Ю. Свєженцева (стр.133-148) Буко С. Корпоративна соціальна відповідальність як принцип ціннісно зорієнтованого менеджменту/ С. Буко (стр.149-158) Бевзенко Л. Еврестичний потенціал поняття біфуркації/ Л. Бевзенко (стр.159-176) фывфыв: Соціологія революцій Злобіна О. Громадянський простір України: ступінь ідентифікації та чинники консолідації/ О. Злобіна, О. Резнік (стр.177-194) Тростановський Ж. Культура та інтеграція/ Ж. Тростановський (стр.201-204) Интересные статьи : Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Степанченко, В.; Бурлачук, В.; Резік, В.; Паращевін, М.; Лавріненко, Н.; Чигрин, В.; Свєженцева, Ю.; Буко, С.; Бевзенко, Л.; Злобіна, О.; Тростановський, Ж.; Резнік, О. |