Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.33(075.8)/Г58
Автор(ы) : Гоголь, Галина Петрівна
Заглавие : Міжнародний маркетинг : навч. посібник
Выходные данные : Львів: Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехніка", 2004
Колич.характеристики :2004 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка"
ISBN, Цена 966-553-343-6: 21.00 грн
УДК : 339.33(075.8)
ББК : 65.5я73
Предметные рубрики: Міжнародний маркетинг
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): види міжнародного маркетингу--маркетингові дослідження--стратегічні рішення--планування--планирование--вибір цільових ринків--контрактно-цінова політика--комунікаційна політика
Аннотация: Висвітлено основні аспекти формування міжнародної маркетингової діяльності, а також шляхи виходу на світовий ринок. Дається визначення маркетингових політик як інструментів впливу на цільові групи маркетингу.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівська політехніка"