Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(075.8)/М21
Автор(ы) : Мальська, Марта Пилипівна, Пурська І. С.
Заглавие : Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика : підручник
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2013
Колич.характеристики :286, [1] с.: табл.
Коллективы : Львівський національний університет імені Івана Франка
Примечания : Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Цена 978-617-673-119-1: 67.00, 68.00, грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Міжнародний маркетинг --
Географич. рубрики:
Аннотация: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Пурська, І. С.; Львівський національний університет імені Івана Франка