Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 658.8(075.8)/Б20 Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Холод, Вікторія Вікторівна, Балабанова, Ірина Василівна Заглавие : Стратегічний маркетинг : підручник для студ. вищ. навч. закл. Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2012 Колич.характеристики :631, [1] с.: граф., табл. Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського, Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту Серия: Школа маркетингового менеджменту Примечания : Бібліогр.: с. 606-611. - Предм. покажч.: с. 612-624. - Ім. покажч.: с. 625-626 ISBN, Цена 978-611-01-0387-9: 117.00 грн УДК : 658.8(075.8) ББК : 65.050.24я73 Предметные рубрики: Стратегічний менеджмент Географич. рубрики: Аннотация: Зміст підручника "Стратегічний маркетинг" складається з трьох частин і десяти розділів. У першій частині визначено сутність роль і завдання стратегічного маркетингу. У другій частині опрацьовано методологічний інструментарій стратегічного маркетингу.У третій частині охарактеризовано сучасні підходи до визначення споживчої цінності товару як ключового фактора стратегічного маркетингу. Экземпляры : всего : ВВ(1), ЧЗ(1) Свободны : ВВ(1), ЧЗ(1) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-БарановськогоІнститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту |