Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 338.138(075.8)/Б76 Автор(ы) : Божкова, Вікторія Вікторівна, Башук, Тетяна Олександрівна Заглавие : Мерчандайзинг : навч. посібник Выходные данные : Суми: Унів. книга, 2013 Колич.характеристики :123, [1] с.: рис., табл. Примечания : Літ.: с. 120-121. - Слов. осн. термін.: с. 122-123 ISBN, Цена 978-966-680-300-3: 40.00 грн УДК : 338.138(075.8) ББК : 65.422.2-803.4я73 Предметные рубрики: Торговельні підприємства-- Маркетинг Мерчандайзинг-- Теорія Географич. рубрики: Аннотация: Теоретичні та пракитчні аспекти по організації, управлінню, реалізації та контролю мерчандайзингової діяльності виробничих та торгівельних підприємств. Экземпляры :ВВ(1) Свободны : ВВ(1) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Башук, Тетяна Олександрівна |