Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 339.138(075.8)/І-49 Автор(ы) : Ілляшенко, Сергій Миколайович Заглавие : Маркетингова товарна політика : підручник Выходные данные : Суми: Унів. книга, 2005 Колич.характеристики :234 с.: рис., табл. Примечания : Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232 ISBN, Цена 966-680-228-7: 27.00 грн УДК : 339.138(075.8) ББК : 65.050.24я73 Предметные рубрики: Товарна політика-- Маркетинг Географич. рубрики: фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): класифікація товарів--классификация товаров--товарний асортимент--товарный ассортимент--ціна товару--цена товара--якість продукції--качество продукции--конкурентоспроможність товару--конкурентоспособность товара--імідж товару--имидж товара--товарний ринок--товарный рынок--класифікація ринків--классификация рынков--інфраструктура товарного ринку--инфраструктура товарного рынка--ринкові механізми--рыночные механизмы--ринковий попит--рыночный спрос--сегмент ринку--сегмент рынка--цільовий ринок товарів--целевой рынок товаров--товарна політика--товарная политика--розробка нового товару--разработка нового товара--товарні марки--товарные марки--фірмовий стиль--фирменный стиль--бренд--брендінг--брендинг Аннотация: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції. Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1) Свободны : ВВ(1), ФОНД(1) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |