Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/П14
Автор(ы) : Палеха, Юрій Іванович, Палеха, Ольга Юріївна
Заглавие : Маркетинг інформаційних продуктів і послуг : навч. посібник
Выходные данные : К.: Ліра-К, 2013
Колич.характеристики :478[2] с.: граф., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Примечания : Л-ра: с. 459-475
ISBN, Цена 978-966-2609-07-3: 165.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.31я73
Предметные рубрики: Інформаційний маркетинг-- Прийняття рішень-- Дослідження
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інформаційні продукти--информационные продукты--інформаційні послуги--информационные услуги--маркетингове середовище підприємства--маркетинговая среда предприятия--маркетингова інформаційна система--маркетинговая информационная система--маркетингові рішення--маркетинговые решения--управління рекламною діяльністю--управление рекламной деятельностью--рекламна компанія--рекламная компания--рекламна політика--рекламная политика--бенчмаркетинг--консультативна діяльність--консультативная деятельность--консалтінгова діяльність--консалтинговая деятельность--електронна комерція--электронная коммерция
Аннотация: Категорії маркетингу інформаційних продуктів і послуг, їх особливості, побудова ефективно діючої організації на їх основі.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Палеха, Ольга Юріївна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України