Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 368.021/Ч-75 Автор(ы) : Козьменко , Ольга Володимирівна, Козьменко, Сергій Миколайович, Васильєва, Тетяна Анатоліївна, Абрамітова Д. Р Заглавие : "4Р" маркетингу страхових компаній : монографія Выходные данные : Суми: Унів. книга, 2015 Колич.характеристики :431, [1] с.: рис., табл. Примечания : Дод.: с. 411-431 ISBN, Цена 978-966-680-702-4: 171.00 грн УДК : 368.021 + 339.138 ББК : 65.271 + 65.050.24 Предметные рубрики: Маркетинг Страхування Географич. рубрики: фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): страховий маркетинг--страховой маркетинг--страховые компании--страхові компанії--страховий продукт--страховой продукт--брендінг--брендинг--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--цінова політика--ценовая политики--збутовая політика--сбытовая политика--медичне страхування--медицинское страхование--страхування життя--страхование жизни--страхування туризму--страхование туризма--банкострахування--банкострахование--управління персоналом--управление персоналом--маркетингова стратегія--маркетинговая стратегия Аннотация: Розкрито сутність страхового маркетингу й дослідженно маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків Экземпляры :ЧЗ(1) Свободны : ЧЗ(1) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Козьменко , Ольга Володимирівна; Козьменко, Сергій Миколайович; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Абрамітова, Д. Р; Козьменко, Ольга Володимирівна \кер. авт. кол.\ |