Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 339.138(075.8)/С77 Автор(ы) : Старостіна, Алла Олексіївна, Черваньов, Дмитро Миколайович, Зазульов, Олександр Вікторович Заглавие : Маркетинг : навч. посібник Выходные данные : Київ: Знання-Прес Колич.характеристики :191 с.: табл., мал. Место публикации :. - К.: Знання-Прес Примечания : Дод.: с. 177-1186. - Л-ра: с. 187-191 УДК : 339.138(075.8) ББК : 65.050.24я73 Предметные рубрики: Маркетинг фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): концепція маркетингу--ринкові можливості--маркетингова інформація--типи ринків--комплекс маркетингу--ціноутворення--просування товарів--маркетинговий менеджмент--міжнародний маркетинг Аннотация: У посібнику розкриваються основні положення теорії маркетингу, наводяться господарські ситуації та вказівки для вирішення їх, тести для перевірки знань. Господарські ситуації для проведення практичних занять за кейс-методом описано на основі діагностики підприємств України. Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ВВ(1) Свободны : ЧЗ(1), ВВ(1) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Черваньов, Дмитро Миколайович; Зазульов, Олександр Вікторович |