Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(075.8)/С77
Автор(ы) : Старостіна, Алла Олексіївна, Черваньов, Дмитро Миколайович, Зазульов, Олександр Вікторович
Заглавие : Маркетинг : навч. посібник
Выходные данные : Київ: Знання-Прес
Колич.характеристики :191 с.: табл., мал.
Место публикации :. - К.: Знання-Прес
Примечания : Дод.: с. 177-1186. - Л-ра: с. 187-191
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): концепція маркетингу--ринкові можливості--маркетингова інформація--типи ринків--комплекс маркетингу--ціноутворення--просування товарів--маркетинговий менеджмент--міжнародний маркетинг
Аннотация: У посібнику розкриваються основні положення теорії маркетингу, наводяться господарські ситуації та вказівки для вирішення їх, тести для перевірки знань. Господарські ситуації для проведення практичних занять за кейс-методом описано на основі діагностики підприємств України.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ВВ(1)
Свободны : ЧЗ(1), ВВ(1)
Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Черваньов, Дмитро Миколайович; Зазульов, Олександр Вікторович