Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : Автор(ы) : Романенко Є. О., Чаплай І. В. Заглавие : Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління Место публикации : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 6. - С. 102-109. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/6). - ISSN 19936788 Примечания : Л-ра в кінці ст. Предметные рубрики: Державне управління --Україна Маркетинг --Україна фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): маркетинговий механізм--маркетинговый механизм--система державного управління--система государственного управления--потреби громадян--потребности граждан Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Чаплай, І. В. |