Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Романенко Є. О., Чаплай І. В.
Заглавие : Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління
Место публикации : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 6. - С. 102-109. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/6). - ISSN 19936788
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Державне управління --Україна
Маркетинг --Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): маркетинговий механізм--маркетинговый механизм--система державного управління--система государственного управления--потреби громадян--потребности граждан
Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Чаплай, І. В.