Заглавие журнала :Рідна школа -2017г.,N 7/8 Интересные статьи : Данилевський В. Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обгрунтування критеріїв/ В. Данилевський (стр.3-6) Чепурна Н. Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу/ Н. Чепурна (стр.7-10) Назаренко Г. Демократичні засади становлення Нової української школи/ Г. Назаренко (стр.11-16) Крутенко О. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи/ О. Крутенко (стр.17-20) Топчій І. Становлення Гімназії успішного українця/ І. Топчій (стр.21-23) Каракаш І. Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти"/ І. Каракаш, І. Руденко (стр.24-27) Чумаченко О. Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією/ О. Чумаченко, О. Трухан (стр.28-31) Саєнко С. Інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії "Діалог культур"/ С. Саєнко, Н. Ананьєва (стр.32-35) Карло Т. Створюємо Школу громадського партнерства/ Т. Карло (стр.36-39) Мирошніченко Т. Сприяємо громадянському самоствердженню учнів/ Т. Мирошніченко (стр.39-42) Пікалюк А. Національно-патріотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії/ А. Пікалюк (стр.43-45) Нерубайський В. Школа свідомого українця - орієнтир сучасної акме-педагогіки/ В. Нерубайський (стр.46-49) Стороженко Н. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці/ Н. Стороженко (стр.49-52) Мельничук В. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи/ В. Мельничук (стр.53-55) Верба І. Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей"/ І. Верба (стр.56-58) Вертипорох О. Школа - простір освітніх можливостей/ О. Вертипорох, М. Ніщенко (стр.59-61) Денисюк Л. Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства"/ Л. Денисюк (стр.62-64) Щербина С. Формування освітнього простору Школи автентичного навчання/ С. Щербина (стр.65-67) Бугай Л. Створення Школи неперервної економічної освіти/ Л. Бугай (стр.68-71) Жуган Н. Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею/ Н. Жуган (стр.72-74) Яременко С. Школа - природне середовище розвитку особистості/ С. Яременко (стр.75-77) Слупіцька О. Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення"/ О. Слупіцька (стр.78-80) Самохотов А. Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства/ А. Самохотов (стр.81-83) Колісник В. Модель "Школа сільського господаря" як стратегічний напрям розвитку навчального закладу в сільській місцевості/ В. Колісник (стр.84-86) Дорожкіна Н. Школа практичної діяльності/ Н. Дорожкіна, А. Забарна (стр.87-89) Лукашенко Т. Інноваційний розвиток школи як Центру інформаційно-комунікаційних технологій/ Т. Лукашенко (стр.90-93) Лосіцький В. Модель навчального закладу "Школа новітніх інформаційних технологій"/ В. Лосіцький (стр.94-96) Остапенко С. Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку/ С. Остапенко, Н. Степанова (стр.97-99) Ярош О. Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи/ О. Ярош (стр.100-104) Дубенська О. Інноваційна модель навчального закладу "Школа успішної особистості"/ О. Дубенська (стр.105-107) Цьоменко А. Школа успішної особистості як шлях розвитку інноваційного навчального закладу/ А. Цьоменко (стр.107-109) Кондратюк В. Школа успіху та творчих досягнень/ В. Кондратюк (стр.110-112) Интересные статьи : Доп.точки доступа: Данилевський, В.; Чепурна, Н.; Назаренко, Г.; Крутенко, О.; Топчій, І.; Каракаш, І.; Чумаченко, О.; Саєнко, С.; Карло, Т.; Мирошніченко, Т.; Пікалюк, А.; Нерубайський, В.; Стороженко, Н.; Мельничук, В.; Верба, І.; Вертипорох, О.; Денисюк, Л.; Щербина, С.; Бугай, Л.; Жуган, Н.; Яременко, С.; Слупіцька, О.; Самохотов, А.; Колісник, В.; Дорожкіна, Н.; Лукашенко, Т.; Лосіцький, В.; Остапенко, С.; Ярош, О.; Дубенська, О.; Цьоменко, А.; Кондратюк, В.; Руденко, І.; Трухан, О.; Ананьєва, Н.; Ніщенко, М.; Забарна, А.; Степанова, Н. |