Заглавие журнала :Рідна школа -2017г.,N 7/8
Интересные статьи :
Данилевський В. Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обгрунтування критеріїв/ В. Данилевський (стр.3-6)
Чепурна Н. Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу/ Н. Чепурна (стр.7-10)
Назаренко Г. Демократичні засади становлення Нової української школи/ Г. Назаренко (стр.11-16)
Крутенко О. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи/ О. Крутенко (стр.17-20)
Топчій І. Становлення Гімназії успішного українця/ І. Топчій (стр.21-23)
Каракаш І. Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти"/ І. Каракаш, І. Руденко (стр.24-27)
Чумаченко О. Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією/ О. Чумаченко, О. Трухан (стр.28-31)
Саєнко С. Інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії "Діалог культур"/ С. Саєнко, Н. Ананьєва (стр.32-35)
Карло Т. Створюємо Школу громадського партнерства/ Т. Карло (стр.36-39)
Мирошніченко Т. Сприяємо громадянському самоствердженню учнів/ Т. Мирошніченко (стр.39-42)
Пікалюк А. Національно-патріотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії/ А. Пікалюк (стр.43-45)
Нерубайський В. Школа свідомого українця - орієнтир сучасної акме-педагогіки/ В. Нерубайський (стр.46-49)
Стороженко Н. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці/ Н. Стороженко (стр.49-52)
Мельничук В. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи/ В. Мельничук (стр.53-55)
Верба І. Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей"/ І. Верба (стр.56-58)
Вертипорох О. Школа - простір освітніх можливостей/ О. Вертипорох, М. Ніщенко (стр.59-61)
Денисюк Л. Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства"/ Л. Денисюк (стр.62-64)
Щербина С. Формування освітнього простору Школи автентичного навчання/ С. Щербина (стр.65-67)
Бугай Л. Створення Школи неперервної економічної освіти/ Л. Бугай (стр.68-71)
Жуган Н. Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею/ Н. Жуган (стр.72-74)
Яременко С. Школа - природне середовище розвитку особистості/ С. Яременко (стр.75-77)
Слупіцька О. Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення"/ О. Слупіцька (стр.78-80)
Самохотов А. Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства/ А. Самохотов (стр.81-83)
Колісник В. Модель "Школа сільського господаря" як стратегічний напрям розвитку навчального закладу в сільській місцевості/ В. Колісник (стр.84-86)
Дорожкіна Н. Школа практичної діяльності/ Н. Дорожкіна, А. Забарна (стр.87-89)
Лукашенко Т. Інноваційний розвиток школи як Центру інформаційно-комунікаційних технологій/ Т. Лукашенко (стр.90-93)
Лосіцький В. Модель навчального закладу "Школа новітніх інформаційних технологій"/ В. Лосіцький (стр.94-96)
Остапенко С. Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку/ С. Остапенко, Н. Степанова (стр.97-99)
Ярош О. Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи/ О. Ярош (стр.100-104)
Дубенська О. Інноваційна модель навчального закладу "Школа успішної особистості"/ О. Дубенська (стр.105-107)
Цьоменко А. Школа успішної особистості як шлях розвитку інноваційного навчального закладу/ А. Цьоменко (стр.107-109)
Кондратюк В. Школа успіху та творчих досягнень/ В. Кондратюк (стр.110-112)
Интересные статьи :

Доп.точки доступа:
Данилевський, В.; Чепурна, Н.; Назаренко, Г.; Крутенко, О.; Топчій, І.; Каракаш, І.; Чумаченко, О.; Саєнко, С.; Карло, Т.; Мирошніченко, Т.; Пікалюк, А.; Нерубайський, В.; Стороженко, Н.; Мельничук, В.; Верба, І.; Вертипорох, О.; Денисюк, Л.; Щербина, С.; Бугай, Л.; Жуган, Н.; Яременко, С.; Слупіцька, О.; Самохотов, А.; Колісник, В.; Дорожкіна, Н.; Лукашенко, Т.; Лосіцький, В.; Остапенко, С.; Ярош, О.; Дубенська, О.; Цьоменко, А.; Кондратюк, В.; Руденко, І.; Трухан, О.; Ананьєва, Н.; Ніщенко, М.; Забарна, А.; Степанова, Н.