Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 339.138(075.8)/М27 Автор(ы) : Липчук В. В., Дудяк Р. П., Бугіль С. Я., Янишин Я. С. Заглавие : Маркетинг : навч. посіб. Выходные данные : Львів: Магнолія 2006, 2018 Колич.характеристики :455, [1] с.: рис., табл. Коллективы : Міністерство освіти і науки України Серия: Вища освіта в Україні Примечания : Літ. в кінці розд. ISBN, Цена 978-617-574-053-8: 280.00 грн УДК : 339.138(075.8) ББК : 65.050.241я73 + 65.291.3я73 Предметные рубрики: Маркетинг-- Послуги Ринкова економіка-- Торгова інфраструктура Географич. рубрики: фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): функції маркетингу--ринкова атрибутика товарів--маркетинг послуг--ринок нових товарів--цінова політика--система товаропросування--маркетинг торговельної струтури--маркетинг комунікацій--маркетингове дослідження--аналіз ринкової ситуації--сегментація ринку--управління маркетингом--маркетингове планування--міжнародний маркетинг Аннотация: Сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій, теоретичні та методологічні засади для прийняття відповідних рішень та формування маркетингових стратегій. Экземпляры :ВВ(1) Свободны : ВВ(1) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Липчук, В. В.; Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.; Янишин, Я. С.; Липчук, В. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки України |