Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.48:658.8](477)/С50-655035
Автор(ы) : Смирнов І. Г.
Заглавие : Маркетинг у туризмі : навч. посіб.
Выходные данные : Київ: КНУ ім. Тараса Шевченка, 2016
Колич.характеристики :251, [1] с.: рис., табл.
Коллективы : Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Примечания : Літ.: с. 209-210. - Дод.: с. 211-251
ISBN, Цена 978-966-97475-9-4: 20.00 грн
УДК : 338.48:658.8](477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)433я73
Предметные рубрики: Туризм
Маркетинг
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): туристичні фірми--туристичний ринок--попит в туризмі--комунікації в туризмі--міжнародний туризм--інновації в туризмі--туристичні кластери--сакральний туризм
Аннотация: Розкрито специфіку маркетингу сталого туризму; особливості ринку споживачів, рекламної діяльності та цінової політики; конкурентоспроможність та новітні інноваційні напрями маркетингу в туризмі.
Экземпляры :АБ(1)
Свободны : АБ(1)
Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка