Заглавие журнала :Біологія і хімія в школі -2019г.,N 5
Интересные статьи :
Коршевнюк Т. До проблеми розвитку компетентностей учнів в освітньому процесі з біології/ Т. Коршевнюк (стр.2-7)
Величко Л. Вивчення рівнів структурної організації органічних речовин/ Л. Величко (стр.8-10)
Козленко О. Компетентнісно орієнтовані завдання в навчанні біології/ О. Козленко (стр.11-14)
Грабовий А. Навчальний хімічний експеримент як засіб реалізації наскрізних змістових ліній шкільного курсу хімії/ А. Грабовий (стр.15-16)
Сергієнко С. "Здоровим бути модно!"/ С. Сергієнко (стр.17-18)
Волочаєва Т. "Будова і властивості твердих речовин"/ Т. Волочаєва (стр.18-20)
Івашина І. Використання нового способу розв'язування задач на суміші/ І. Івашина (стр.20-24)
Рудишина М. Формуємо природно-наукову картину світу. Початкова школа/ М. Рудишина (стр.25-27)
Перешивана Л. Барвники. Історична довідка/ Л. Перешивана (стр.28-31)
Радченко О. Олімпіадні задачі з хімії/ О. Радченко, Д. Радченко (стр.31-34)
Величко Л. Біоорганічна хімія, 11 клас/ Л. Величко (стр.35-37)
Голуб А. З історії створення періодичної системи/ А. Голуб (стр.38-41)
Максимов О. Д. І. Менделєєв і Нобелівська премія/ О. Максимов (стр.42-43)
Гінзбург М. Як правильно називати показник: "жорсткість води" чи "твердість води"?/ М. Гінзбург (стр.44-46)
Ільчук В. Про грака - птаха року-2019/ В. Ільчук (стр.47-48)
Интересные статьи :

Доп.точки доступа:
Коршевнюк, Т.; Величко, Л.; Козленко, О.; Грабовий, А.; Сергієнко, С.; Волочаєва, Т.; Івашина, І.; Рудишина, М.; Перешивана, Л.; Радченко, О.; Голуб, А.; Максимов, О.; Гінзбург, М.; Ільчук, В.; Радченко, Д.