Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138:658/М27
Автор(ы) : Карпенко Н. В., Макарова М. В., Педченко Н. С., Перебийніс В. І.
Заглавие : Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : монографія
Выходные данные : Київ: Центр учб. літ., 2019
Колич.характеристики :251, [1] с.: рис., табл.
Примечания : Літ.: с. 238-250. - Авт. зазначено на 5-7 с.
ISBN, Цена 978-617-673-464-2: 175.00 грн
УДК : 339.138:658
ББК : 65.291-3
Предметные рубрики: Маркетинг
Підприємства
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): капітал машинобудівних підприємств--медицинські центри--маркетинг персоналу--конкуреноспроможність аграрних підприємств--лобіювання--маркетинг туристичного підприємства--інтернет-маркетинг--бечмаркінговий аналіз конкурентних переваг--маркетинговий менеджмент--маркетингове управління персоналом--управління маркетинговими ризиками--управління товарними потоками--маркетингова освіта--ринок освітніх послуг--холістичний маркетинг
Аннотация: Результати комплексного дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем маркетингу на ринку товарів і послуг.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Карпенко, Н. В.; Макарова, М. В.; Педченко, Н. С.; Перебийніс, В. І.; Карпенко, Н. В. \ред.\