Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 339.138:658/М27 Автор(ы) : Карпенко Н. В., Макарова М. В., Педченко Н. С., Перебийніс В. І. Заглавие : Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : монографія Выходные данные : Київ: Центр учб. літ., 2019 Колич.характеристики :251, [1] с.: рис., табл. Примечания : Літ.: с. 238-250. - Авт. зазначено на 5-7 с. ISBN, Цена 978-617-673-464-2: 175.00 грн УДК : 339.138:658 ББК : 65.291-3 Предметные рубрики: Маркетинг Підприємства Географич. рубрики: фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): капітал машинобудівних підприємств--медицинські центри--маркетинг персоналу--конкуреноспроможність аграрних підприємств--лобіювання--маркетинг туристичного підприємства--інтернет-маркетинг--бечмаркінговий аналіз конкурентних переваг--маркетинговий менеджмент--маркетингове управління персоналом--управління маркетинговими ризиками--управління товарними потоками--маркетингова освіта--ринок освітніх послуг--холістичний маркетинг Аннотация: Результати комплексного дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем маркетингу на ринку товарів і послуг. Экземпляры :ВВ(1) Свободны : ВВ(1) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Карпенко, Н. В.; Макарова, М. В.; Педченко, Н. С.; Перебийніс, В. І.; Карпенко, Н. В. \ред.\ |