Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : Автор(ы) : Варцаба, Надія Василівна Заглавие : Застосування західних PR-методів музичного шоу-бізнесу на прикладі етногурту "Дахабраха" Место публикации : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.: наук. журнал. - К.: Держ. академія керівних кадрів культури і мистецтва, 2019. - N 2. - С. 142-148 (Шифр bdin/2019/2) Примечания : Бібліогр.: с. 148 Предметные рубрики: Шоу-бізнес-- Паблик рілейшнз фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): імідж--шоу-бізнес--музичний продукт--пострадянські країни--етнохаос--іміджмейкінг--івент-маркетинг--український менталітет--соціальна відповідальність--аудіозаписи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |