Заглавие журнала :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2008г.,N 4 Интересные статьи : Положення про золоту медаль "За високі досягнення у навчанні" та срібну медаль "За досягнення у навчанні" (стр.7) Про організацію літнього відпочинку та оздоровлення дітей у 2008 році (стр.8) Про внесення змін до Положення про похвальний лист "За високі досягнення у навчанні" та похвальну грамоту "За особливі досягнення у вивченні окремих предметів" (стр.8) Шейніна О. Підводне каміння незалежного оцінювання/ О. Шейніна, Є. Смотрицький (стр.9 - 11) Ніколаєнко С.М. Майбутні імперії будуть імперіями інтелекту!/ С. М. Ніколаєнко (стр.12 - 13) Арбеніна Д. Скільки шкільних предметів знадобиться в житті?/ Д. Арбеніна (стр.14 - 15) Ворон А. Міжнародна практика зовнішнього тестування/ А. Ворон (стр.16 - 17) Бєлий В. Виховна місія школи: базовий рівень/ В. Бєлий (стр.18 - 19) Хуторськой О. Освітній простір як евристичне середовище/ О. Хуторськой (стр.22 - 24) Пісарєв В. Чому педагогіка не фундаментальна наука/ В. Пісарєв (стр.25 - 26) Лозинський Е. Положення про учнівське самоврядування у школі/ Е. Лозинський (стр.27 - 31) Мостяєва Л. Психологічні ігри на уроках права/ Л. Мостяєва, Л. Шанаєва (стр.32) Мартинюк І. Особова тривожність дитини/ І. Мартинюк (стр.33 - 35) Донецька І. Виховання здорового способу життя/ І. Донецька (стр.36) Бікеєва А. Побажання на прощання/ А. Бікеєва (стр.37 - 38) Шостром Е. Плачте, це корисно/ Е. Шостром (стр.39 - 40) Гончарова І. Інформаційно-комунікаційні технології для вчителів та учнів/ І. Гончарова (стр.41 - 42) Сіващенко С. Від трудового навчання до трудової культури/ С. Сіващенко (стр.43 - 45) Структури (види) кооперованого навчання (стр.46) Зубенко Н. Креативний підхід до вивчення іноземної мови/ Н. Зубенко (стр.47 - 48) Боліла Н. Особистість учителя в розвитку креативних здібностей/ Н. Боліла (стр.49 - 50) Федоров А. Медіаосвіта: цикл творчих завдань для школярів/ А. Федоров (стр.51 - 56) Мухіна І. Що таке педагогічна майстерня?/ І. Мухіна (стр.57 - 58) Дибський С. Річний план роботи школи/ С. Дибський (стр.59 - 61) Рекомендации по проведению мониторинга качества профильного обучения (стр.62) Романова О. Проект із проблем енергозбереження/ О. Романова (стр.63 - 64) Лаврищев А. Острів скарбів / А. Лаврищев, В. ЛебедєвД. Путімцев (стр.65 - 68) Михайловська І. Прищеплювання інтересу до читання/ І. Михайловська (стр.69 - 70) Єршова Т. Батьки - перші вчителі дітей/ Т. Єршова (стр.71) Борова О. Я за міцний союз родини і школи/ О. Борова (стр.72 - 73) Дзюбак С. Основи правознавства/ С. Дзюбак (стр.74 - 77) Учнівські проекти (стр.80 - 81) Другов В. Учительські гроші: рівень винагороди чи експлуатації?/ В. Другов (стр.83 - 84) Зінченко В. Імідж учителя, або психологія одягу/ В. Зінченко (стр.85 - 86) Квітка Д. Кар'єра вчителя: покликання чи безвихідь?/ Д. Квітка (стр.87) Учитель, учень, держава = права й обов'язки (стр.88 - 89) Чельник К. Добре спати не так легко!/ К. Чельник (стр.90) Интересные статьи : Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Шейніна, О.; Ніколаєнко, С. М.; Арбеніна, Д.; Ворон, А.; Бєлий, В.; Хуторськой, О.; Пісарєв, В.; Лозинський, Е.; Мостяєва, Л.; Мартинюк, І.; Донецька, І.; Бікеєва, А.; Шостром, Е.; Гончарова, І.; Сіващенко, С.; Зубенко, Н.; Боліла, Н.; Федоров, А.; Мухіна, І.; Дибський, С.; Романова, О.; Лаврищев, А.; Михайловська, І.; Єршова, Т.; Борова, О.; Дзюбак, С.; Другов, В.; Зінченко, В.; Квітка, Д.; Чельник, К.; Смотрицький, Є.; Шанаєва, Л.; Лебедєв, В.; Путімцев, Д. |