Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 65.050.24я73/Щ61
Автор(ы) : Щербань, Володимир Михайлович
Заглавие : Маркетинг : навч. посібник
Выходные данные : Київ: ЦУЛ, 2006
Колич.характеристики :208 с.: рис.
Примечания : Л-ра: с. 170-172. - Дод.: с. 173-200
ISBN, Цена 966-364-179-7: 21.00 грн
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Ринок (екон.)-- Маркетингові дослідження
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): маркетингова товарна політика--система маркетингу--концепція маркетингу--процес розробки товарів--маркетингова цінова політика--політика управління цінами--маркетингова політика розподілу--маркетинг послуг--планування маркетингу--управління маркетингом
Аннотация: Теоретичні і методичні основи маркетингу, рекомендації з проведення маркетингових досліджень, формування конкурентоспроможного товарного асортименту, розробки маркетингового комплексу.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича