Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 65.050.24я73/Щ61 Автор(ы) : Щербань, Володимир Михайлович Заглавие : Маркетинг : навч. посібник Выходные данные : Київ: ЦУЛ, 2006 Колич.характеристики :208 с.: рис. Примечания : Л-ра: с. 170-172. - Дод.: с. 173-200 ISBN, Цена 966-364-179-7: 21.00 грн ББК : 65.050.24я73 Предметные рубрики: Маркетинг-- Ринок (екон.)-- Маркетингові дослідження Географич. рубрики: фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): маркетингова товарна політика--система маркетингу--концепція маркетингу--процес розробки товарів--маркетингова цінова політика--політика управління цінами--маркетингова політика розподілу--маркетинг послуг--планування маркетингу--управління маркетингом Аннотация: Теоретичні і методичні основи маркетингу, рекомендації з проведення маркетингових досліджень, формування конкурентоспроможного товарного асортименту, розробки маркетингового комплексу. Экземпляры :ВВ(1) Свободны : ВВ(1) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |