Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 027.54(477-25)/Н35
Автор(ы) : Коваль Т.
Заглавие : Маркетингові дослідження як спосіб вивчення інформаційних потреб читачів-гуманітаріїв
Коллективы : Національна академія наук України, Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського, Асоціація бібліотек України
Место публикации : Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського/ Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України; редкол.: О. С. Онищенко (голова) [та ін.]. - К.: НБУВ, 2011. - Вип. 29 : Управління бібліотечно-інформаційною діяльністю наукової бібліотеки. - С. 147-155 (Шифр 027.54(477-25)/Н35-607490)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 027.54(477-25)
ББК : 78.34(4УКР-2К)751.1
Предметные рубрики: Читачі-- Інформаційні потреби-- Маркетинг
Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Онищенко, О. С. \ред.\; Боряк, Г. В. \ред.\; Воскобойнікова-Гузєва, О. В. \ред.\; Горовий, В. М. \ред.\; Національна академія наук України; Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України