Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2008г.,N 5
Интересные статьи :
Карпенко Н. Сучасна парадигма споживчої кооперації України у громадянському суспільстві/ Н. Карпенко (стр.12-13)
Вихристенко Б. Практико - правові аспекти діяльності громадських туристичних організацій України/ Б. Вихристенко (стр.15-18)
Міненко М. Особливості діяльності галузевих асоціацій в Україні на сучасному етапі/ М. Міненко (стр.19-23)
Овчарек В. Співпраця між професійними об'єднання - засіб розвитку підприємництва/ В. Овчарек (стр.24)
Березін І. Ринок маркетингових послуг у 2207 році/ І. Березін (стр.25-27)
Житник О. Дослідницька галузь в Україні : підсумки експертного опитування MARKETVIEW/ О. Житник, А. Телейко (стр.28-30)
Робул Ю. Психографічне сегментування споживачів туристичних послуг на прикладі міста Одеси/ Ю. Робул (стр.31-34)
Лазова В. Еволюція "Зовнішки" : від 3Х6 до нових технологій/ В. Лазова (стр.35-36)
Панкратьєва Є. Ринок PR у Європі. Європейське дослідження ринку PR у 2007 році : тенденції в управлінні комунікаціями з громадськістю/ Є. Панкратьєва (стр.37-39)
Дупляк Т. Виставкові центри України : стан і проблеми розвитку/ Т. Дупляк (стр.40-43)
Клименко Н. Роль маркетингу в процесі девелопменту об'єкта комерційної нерухомості/ Н. Клименко (стр.44-46)
Артюхов М. Особливості використання інтернету в системі маркетингу підприємства/ М. Артюхов (стр.47-50)
Шрамко І. Репутація компанії : створено інтернетом/ І. Шрамко (стр.51-53)
Каніщенко О. Міжнародний ринок баштових кранів : український прорив/ О. Каніщенко, А. Рубаняк (стр.54-61)
Данніков О. Проблеми побудови та функціонування франчайзингових систем в україні/ О. Данніков (стр.62-69)
Интересные статьи :
Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Карпенко, Н.; Вихристенко, Б.; Міненко, М.; Овчарек, В.; Березін, І.; Житник, О.; Робул, Ю.; Лазова, В.; Панкратьєва, Є.; Дупляк, Т.; Клименко, Н.; Артюхов, М.; Шрамко, І.; Каніщенко, О.; Данніков, О.; Телейко, А.; Рубаняк, А.