Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2009г.,N 2
Интересные статьи :
Грінберг Г. Сертифікація маркетологів - нагальна потреба часу/ Г. Грінберг, С. СолнцевО. Черненко (стр.4-5)
Шатарська І. Обгрунтування прийняття раціональних маркетингових рішень за допомогою ентропії/ І. Шатарська (стр.11-14)
Поведінка урядів і корпорацій у період кризи (стр.15-16)
Олексюк О. "Невагоме багатство" ринку мінерально-столових вод України/ О. Олексюк (стр.17-22)
Ліфанов С. Нестерпна легкість інтернету у бої за нових споживачів настав час залучати маркетологів. Інакше - "загальмуємо"!/ С. Ліфанов (стр.23-26)
Данніков О. Аналіз загальноекономічних процесів в країні під час оцінки динаміки розвитку страхового ринку/ О. Данніков (стр.27-33)
Виноходова С. Розробка моделі планування маркетингової діяльності страхової компанії/ С. Виноходова (стр.34-37)
Хамідова А. Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості/ А. Хамідова (стр.38-40)
Герасименко В. Інтернет як засіб просування туристичних послуг/ В. Герасименко, І. Давиденко (стр.41-46)
Гощинський А. Віртуальні кластери як об'єкти інтегрованого маркетингового управління/ А. Гощинський (стр.47-50)
Чухрай Н. Маркетингові компетенції і проблеми підготовки фахівців з маркетингу/ Н. Чухрай (стр.53-58)
Гребньов М. Управління якістю - як важливий чинник конкурентоспроможності на фармринку/ М. Гребньов, І. Віннікова (стр.60-63)
Андрущенко Н. Управління маркетинговими комунікаціями на ринку безалкогольних напоїв в умовах кризи/ Н. Андрущенко, М. ЛиликГ. Туницька (стр.64-68)
Интересные статьи :

Доп.точки доступа:
Грінберг, Г.; Шатарська, І.; Олексюк, О.; Ліфанов, С.; Данніков, О.; Виноходова, С.; Хамідова, А.; Герасименко, В.; Гощинський, А.; Чухрай, Н.; Гребньов, М.; Андрущенко, Н.; Солнцев, С.; Давиденко, І.; Віннікова, І.; Лилик, М.; Черненко, О.; Туницька, Г.