Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.48(075.8)/М27
Автор(ы) : Карягін, Юрій Олегович, Тимошенко, Зоя Іванівна, Демура, Тарас Олександрович, Мунін, Георгій Благоєвич
Заглавие : Маркетинг турпродукту : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : Київ: Кондор, 2009
Колич.характеристики :392, [4] с.: табл.
Коллективы : Національна академія наук України, Рада із вивчення продуктивних сил України, Київський національний університет культури і мистецтв, Європейський університет
Примечания : Дод.: с. 329-370. - Літ.: с. 371-374
ISBN, Цена 978-966-351-224-2: 75.00, 89.60, 80.00, грн
УДК : 338.48(075.8)
ББК : 65.433я73
Предметные рубрики: Туристична індустрія-- Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності, створення та формування туристичного продукту на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(1)
Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Карягін, Юрій Олегович; Тимошенко, Зоя Іванівна; Демура, Тарас Олександрович; Мунін, Георгій Благоєвич; Мунін, Георгій Благоєвич \ред.\; Гаца, Олексій Олександрович \ред.\; Національна академія наук України; Рада із вивчення продуктивних сил України; Київський національний університет культури і мистецтв; Європейський університет