Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 658.8/Б 69 Автор(ы) : Близнюк, Станіслав Васильович Заглавие : Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку : [наук. видання] . -2-ге вид., випр. і допов. Выходные данные : К.: Політехніка, 2009 Колич.характеристики :400 с.: табл. Примечания : Л-ра: с. 373-379 ISBN, Цена 966-622-122-5: 55.00 грн УДК : 658.8 ББК : 65.050.24 Предметные рубрики: Маркетинг --Україна Аннотация: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств. Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(1) Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(1) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |