Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/М26
Заглавие : Маркетинг: бакалаврський курс : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : Суми: Унів. кн., 2009
Колич.характеристики :1134 с.: табл., граф.
Примечания : Дод.: с. 1077-1106. - Глосарій: с. 1107-1133. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Цена 978-966-680-477-1: 150.00, 168.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Аннотация: Теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у вищих навчальних закладах у рамках бакалавратури зі спеціальності "Маркетинг".
Экземпляры : всего : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Свободны : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Ілляшенко, С. М. \ред.\