Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 658.8(075.8)/М26 Заглавие : Маркетинг: бакалаврський курс : підручник для студ. вищ. навч. закл. Выходные данные : Суми: Унів. кн., 2009 Колич.характеристики :1134 с.: табл., граф. Примечания : Дод.: с. 1077-1106. - Глосарій: с. 1107-1133. - Бібліогр. в кінці розд. ISBN, Цена 978-966-680-477-1: 150.00, 168.00, грн УДК : 658.8(075.8) ББК : 65.050.24я73 Предметные рубрики: Маркетинг Аннотация: Теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у вищих навчальних закладах у рамках бакалавратури зі спеціальності "Маркетинг". Экземпляры : всего : ФОНД(1), ЧЗ(1) Свободны : ФОНД(1), ЧЗ(1) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Ілляшенко, С. М. \ред.\ |