Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2010г.,N 2
Интересные статьи :
Пентилюк М. Компетентнісний підхід до формування мовної особистості в євроінтеграційному контексті/ М. Пентилюк (стр.2-5)
Дороз В. Переосмислення процесу навчання і виховання національно свідомої мовної особистості на уроках української мови з ціннісних позицій/ В. Дороз (стр.6-11)
Кучерук О. Метафоризація як засіб творчої спрямованості методів навчання мови/ О. Кучерук (стр.12-15)
Грона Н. Використання алгоритмів для формування орфографічної навички/ Н. Грона (стр.15-18)
Черниш К. Формування мовленнєвої компетенції учнів на уроках української мови у процесі вивчення розділу "Морфологія"/ К. Черниш (стр.19-22)
Цінько С. Подорож у світ Олександра Довженка/ С. Цінько, О. Ковальова (стр.23-26)
Лісовський А. Біля витоків людської духовності/ А. Лісовський (стр.27-30)
Доненко Л. Проблемно-пошукова технологія: від теорії до практики/ Л. Доненко, І. Хворостяний (стр.31-34)
Герасименко В. Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Складносурядне речення" (9 клас)/ В. Герасименко (стр.35-36)
Дроздова І. Формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ під час навчання усного мовлення/ І. Дроздова (стр.37-42)
Романишина Н. Вивчення малої прози Олександра Довженка на базі теоретико-літературознавчої рефлексії/ Н. Романишина (стр.42-45)
Домалега І. Філософські вектори в історичному романі І. Білика "Цар і раб"/ І. Домалега (стр.46-50)
Завдання для державної підсумкової атестації учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з української літератури (стр.55-56)
Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 9 класу з української (рідної) мови/ Г. Шелехова (стр.57-58)
Календарно-тематичне планування уроків української мови в системі особистісно зорієнтовного навчання (стр.59-62)
Интересные статьи :

Доп.точки доступа:
Пентилюк, М.; Дороз, В.; Кучерук, О.; Грона, Н.; Черниш, К.; Цінько, С.; Лісовський, А.; Доненко, Л.; Герасименко, В.; Дроздова, І.; Романишина, Н.; Домалега, І.; Шелехова, Г.; Ковальова, О.; Хворостяний, І.