Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378.4(477.42)(091/В55-449238
Автор(ы) : Андрущенко В. П., Андрущенко І. Ф., Антонова О. Є., Арешонков В. Ю.
Заглавие : Вища педагогічна освіта і наука України: історія, сьогодення та перспективи розвитку. Житомирська область
Выходные данные : Київ: Знання України, 2009
Колич.характеристики :491, [1] с.: карти, рис., табл.
Коллективы : Академія педагогічних наук України, Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи, Інститут вищої освіти
Примечания : Бібліогр. в підрядковій прим. - Літ.а: с. 489-491
ISBN, Цена 978-966-316-254-6: 78.00 грн
УДК : 378.4(477.42)(091)
ББК : 74.58(4УКР-4ЖИТ)
Предметные рубрики: Вища педагогічна освіта-- Історія --Житомирська область
Наука-- Педагогіка-- Історія --Житомирська область
Педагогічна освіта-- Коледжі --Житомирська область
Освіта-- Інновації --Житомирська область
Музеї-- Історія --Житомирська область
Географич. рубрики: Житомирська область-- Вища педагогічна освіта-- Історія
Житомирська область-- Наука-- Педагогіка-- Історія
Жиомирська область-- Освіта-- Інновації
Житомирська область-- Музеї-- Історія
Бердичів, місто-- Педагогічна освіта-- Коледжі
Коростишів, місто-- Педагогічна освіта-- Коледжі
Аннотация: Загальна характеристика Житомирської області; матеріали про освітні, наукові, культурні заклади Житомирщини, які визначають її науково-освітній та культурний потенціал; аналіз історії становлення і розвитку педагогічної освіти Волинського краю; історія виникнення, становлення і розвитку Житомирського державного університету імені Івана Франка; педагогічні здобутки житомирян; діяльність вищих навчальних закладів Житомирщини, що готують учительські кадри.
Экземпляры :КР(1)
Свободны : КР(1)
Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Андрущенко, В. П.; Андрущенко, І. Ф.; Антонова, О. Є.; Арешонков, В. Ю.; Кремень, В. Г. \ред.\; Андрущенко, В.П. \ред.\; Саух, П. Ю. \ред.\; Дубасенюк, О. А. \ред.\; Академія педагогічних наук України; Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи; Інститут вищої освіти