Заглавие журнала :Психологія і суспільство -2007г.,N 2
Интересные статьи :
Бригадир М. Особливості створення наукових соціально-психологічних проектів/ М. Бригадир (стр.5-15)
Бамбурак Н. Позитивне збагачення Я-концепції особистості у контексті інноваційного освітнього довкілля/ Н. Бамбурак (стр.16-24)
Ребуха Л. Соціально-психологічна експертиза ефективності фундаментального експерименту з модульно-розвивального навчання/ Л. Ребуха (стр.25-36)
Мединська Ю. Глибинно-психологічні особливості етнічного менталітету в форматі експериментально-психологічного дослідження/ Ю. Мединська (стр.37-44)
Ситнікова Н. Система соціально-психологічного моніторінгу розвитку особистості (на прикладі виконання наукової програми "Школа самоствердження")/ Н. Ситнікова (стр.45-56)
Костін Я. Умови модульно-розвивальної взаємодії вчителя і учнів засобами інноваційного забезпечення/ Я. Костін (стр.57-68)
Гірняк А. Експериментальне дослідження ефективності модульно-розвивального підручника у процесі навчально заняття/ А. Гірняк (стр.69-84)
Чухно В. Експеримент з модульно-розвивальної системи навчання - це крок у майбутнє української школи/ В. Чухно, Л. Олійник (стр.85-90)
Рибак Н. 12 років експерименту з модульно-розвивального навчання - це зрілість і відповідальність/ Н. Рибак, С. АрхипчукН. Мариняк (стр.91-97)
Шляхова З. Впровадження модульно-розвивального навчання як технологія успіху/ З. Шляхова, Н. ПетроваВ. Будьонна (стр.98-100)
Кир'янова І. Якою бути сучасній школі? Відповідь знайдено/ І. Кир'янова (стр.101-103)
Козлова Т. Технологія створення умов для саморозвитку особистості у модульно-розвивальній системі навчання/ Т. Козлова (стр.103-108)
Интересные статьи :
Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Бригадир, М.; Бамбурак, Н.; Ребуха, Л.; Мединська, Ю.; Ситнікова, Н.; Костін, Я.; Гірняк, А.; Чухно, В.; Рибак, Н.; Шляхова, З.; Кир'янова, І.; Козлова, Т.; Олійник, Л.; Архипчук, С.; Петрова, Н.; Мариняк, Н.; Будьонна, В.