Шифр: rish/2011/8/9
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2011р. N 8/9
Зміст:
Розширене засідання колегії МОНмолодьспорту України "Про підсумки розвитку загальної середньої та дошкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік". - С.3
Савченко, О. Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти / О. Савченко. - С.4-8. - Л-ра в кінці ст.
Бех, І. Рефлексія у духовному "Я" особистості / І. Бех. - С.9-14. - Л-ра в кінці ст.
Бойко, А. Упровадження інновацій як чинник оптимізації співвідношення педагогічної теорії і практики / А. Бойко. - С.15-22. - Л-ра в кінці ст.
Пометун, О. Технології - це відповідь. А про що ми запитуємо? / О. Пометун. - С.23-27. - Л-ра в кінці ст.
Редько, В. Інтерактивні технології навчання іноземної мови / В. Редько. - С.28-36. - Л-ра в кінці ст.
Трухан, О. Організація роботи з підручником учнів основної школи на уроках історії / О. Трухан. - С.36-40. - Л-ра в кінці ст.
Скиба, М. Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (6-й клас) / М. Скиба. - С.41-44. - Л-ра в кінці ст.
Червінська, Л. Розвиток навичок написання ділових звітів на заняттях з ділової англійської мови в економічному ВНЗ / Л. Червінська. - С.45-47. - Л-ра в кінці ст.
Петрова, А. Модель формування іншомовної компетентності майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності в процесі фахової підготовки / А. Петрова. - С.48-52. - Л-ра в кінці ст.
Лукашів, В. Особливості становлення і розвитку інформаційної культури майбутніх фахівців зв'язку / В. Лукашів. - С.53-57. - Л-ра в кінці ст.
Кабан, Л. Положення про навчальні програми для забезпечення варіативної складової навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів Київської області / Л. Кабан. - С.58-64. - Л-ра в кінці ст.
Бондар, Л. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті освіти початкової школи (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар. - С.69-74. - Л-ра в кінці ст.
Березівська, Л. Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917 - 1920 роки) / Л. Березівська. - С.75-80. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)