> Шифр: rish/2012/10 Журнал 2012р. N 10 Топузов, О. Науково-методичні підходи до організації навчання вчителів географії для професійної діяльності в умовах профільної школи / О. Топузов, Т. Назаренко. - С.3-7 Муранова, Н. Компетентнісний підхід у системі доуніверситетської підготовки майбутніх студентів технічних спеціальностей / Н. Муранова. - С.7-12. - Бібліогр. в кінці ст. Митник, О. Теоретико-методологічні засади побудови навчання у ЗНЗ як цілісного творчого процесу / О. Митник. - С.13-17. - Бібліогр. в кінці ст. Міхненко, Г. Генеза поняття "інтелектуальна мобільність фахівця" / Г. Міхненко. - С.17-22. - Бібліогр. в кінці ст. Жирна, О. Розроблення завдань для проведення моніторингових досліджень рівня сформованості базових знань учнів з хімії / О. Жирна, Н. Титаренко. - С.23-27 Горбачова, О. Дослідження з історичного краєзнавства як інструмент діагностики рівня сформованості історичної компетентності старшокласників / О. Горбачова. - С.28-31 Семененко, А. Дослідження якості математичної освіти учнів 9-х класів / А. Семененко. - С.31-34 Ткаченко, В. Дослідження з визначення рівня сформованості мовної компетенції семикласників / В. Ткаченко. - С.35-39. - Бібліогр. в кінці ст. Сухарев, Д. Комп'ютерне тестування з англійської мови як ефективний метод контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів / Д. Сухарев. - С.40-42 Мартинюк, Л. Музично-виконавська діяльність підлітків в умовах позашкільної спеціалізованої освіти / Л. Мартинюк. - С.43-46. - Бібліогр. в кінці ст. Ткачук, О. Використання дитячих саморобних музичних інструментів на уроках музики / О. Ткачук. - С.47-49. - Бібліогр. в кінці ст. Дзюба, І. Розвиток музично-естетичних смаків школярів засобами сучасної інструментальної музики / І. Дзюба. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст. Гупан, Н. Здійснення диференціації у змісті шкільних навчальних книг доби Української революції / Н. Гупан. - С.53-57. - Бібліогр. в кінці ст. Олексін, Ю. Підходи до внутрішньої диференціації в навчанні історії старшокласників у радянській школі (70-80-ті роки ХХ ст.) / Ю. Олексін. - С.57-61. - Бібліогр. в кінці ст. Бондар, Л. Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в закладах освіти духовного відомства (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар. - С.62-67. - Бібліогр. в кінці ст. Панасенко, Е. Відображення виховних експериментів у вітчизняних науково-педагогічних дослідженнях (1943 - 50-ті роки ХХ ст.) / Е. Панасенко. - С.68-74. - Бібліогр. в кінці ст. Литвиненко, Г. Становлення та перспективи розвитку районних (міських) методичних кабінетів / Г. Литвиненко. - С.75-78. - Бібліогр. в кінці ст. Савченко, О. Впровадження інновацій - об'єкт педагогічної теорії і практики / О. Савченко. - С.79-80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |