З-38 Захожай , Валерій Борисович. Статистика маркетингу [опорний конспект лекцій] / В. Б. Захожай та ін. ; за ред. В. Б. Захожай. - К. : МАУП, 2001. - 64 с. : іл., табл. - Л-ра: с. 61-62. - ISBN 966-608-128-8 : 4.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): статистичні методи аналізу -- статистические методы анализа -- ринок -- рынок -- товарооборот -- товарообіг -- товарні запаси -- товарные запасы Анотація: Принципи побудови показників статистики маркетингу, методи оцінювання, аналізу та прогнозування кон'юнкури. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Шепітко, Галина Федорівна; Адамова, Ірина Захарова; Захожай , Валерій Борисович \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |