> Шифр: rish/2013/11 Журнал 2013р. N 11 Зязюн, І. Історичні витоки психологічної педагогіки / І. Зязюн. - С.3-12. - Л-ра в кінці ст. Дічек, Н. Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу : (1945 - початок 1950-х років) / Н. Дічек. - С.13-20. - Л-ра в кінці ст. Редько, В. Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "старша школа - ВНЗ": зацікавлений погляд на проблему / В. Редько, О. Пасічник. - С.21-30. - Л-ра в кінці ст. Грабовий, А. Модернізація хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий. - С.31-35. - Л-ра в кінці ст. Бондар, В. Адаптивне навчання студентів як передумова реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки вчителя / В. Бондар, І. Шапошнікова. - С.36-41. - Л-ра в кінці ст. Митник, О. Психолого-педагогічні засади підготовки вчителя у системі післядипломної освіти до реалізації компетентнісного підходу / О. Митник. - С.42-44. - Л-ра в кінці ст. Матвієнко, О. Організаційно-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до здоров'я у дітей молодшого шкільного віку / О. Матвієнко. - С.45-48. - Л-ра в кінці ст. Махінов, В. Соціокультурна комунікативно-мовленнєва діяльність на заняттях з іноземної мови / В. Махінов. - С.49-51. - Л-ра в кінці ст. Кочерга, О. Розвиток психологічної компетентності вчителя початкової школи / О. Кочерга. - С.52-56. - Л-ра в кінці ст. Доброханська, О. Освітнє середовище ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей учнів / О. Доброханська. - С.56-58. - Л-ра в кінці ст. Денисюк, О. Ключові предметні компетентності школяра як засіб формування сучасної особистості / О. Денисюк, І. КазарянВ., Титаренко Н. Лямічев В. - С.59-62 Затворнюк, О. Формування професійної компетентності майбутніх психологів у позааудиторній діяльності / О. Затворнюк. - С.62-65. - Л-ра в кінці ст. Нечипоренко, К. Сучасні методи навчання як засіб реалізації компетентнісного підходу в початковій освіті / К. Нечипоренко. - С.66-69. - Л-ра в кінці ст. Полякова, О. Реалізація компетентнісного підходу в оцінювальній діяльності вчителя початкових класів / О. Полякова. - С.69-72. - Л-ра в кінці ст. Шапошнікова, А. Формування професійної компетентності майбутнього практичного психолога: обгрунтування психолого-педагогічних умов / А. Шапошнікова. - С.73-76. - Л-ра в кінці ст. Крикун, А. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті / А. Крикун. - С.77-80. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |