> Шифр: umil/2014/3 Журнал 2014р. N 3 Кулик, О. Поняття рефлексії, її сутність та роль у методиці навчання української мови / О. Кулик. - С.2-7. - Л-ра в кінці ст. Зенченко, Т. Вивчення теми "Прикметник" у 4 класі як пропедевтика комунікативної діяльності в основній школі / Т. Зенченко. - С.8-14 Шелехова, Г. Особливості навчання учнів 5-7 класів на уроках української мови / Г. Шелехова, С. Цінько. - С.15-18. - Л-ра в кінці ст. Новосьолова, В. Методи, прийоми й засоби навчання в процесі формування лексичної компетентності учнів 5-7 класів / В. Новосьолова. - С.19-23. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Ю. Дослідження системних зв'язків образів-персонажів на уроках української літератури / Ю. Бондаренко. - С.24-27. - Л-ра в кінці ст. Скрипник, Л. Іван Франко - велетень думки і праці / Л. Скрипник. - С.28-33 Опімах, Н. Особливості навчання української мови як державної в ЗНЗ України / Н. Опімах, І. ДараганЛ. Тарнавська. - С.34-40 Овсієнко, Л. Особливості поетапного навчання лінгвістики тексту студентів філологічних спеціальностей на засадах компетентнісного підходу / Л. Овсієнко. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст. Програма "Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8-9 класах". Факультативний курс (17 годин) : (схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах МОН України, лист № 14.1/12-Г-641 від 19.11.13 р.). - С.47-53 Андрела, Л. Про нього - великого, єдиного, нашого Тараса (думки наодинці) / Л. Андрела. - С.54-57 Задорожний, В. Мовознавчі мініатюри / В. Задорожний. - С.58-64 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |