> Шифр: umil/2014/4 Журнал 2014р. N 4 Пентилюк, М. Типологія уроків у контексті сучасної лінгводидактики / М. Пентилюк. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст. Янко, Н. Формування стилістичних умінь в учнів початкових класів у процесі роботи над текстами різних типів (лінгвометодичний аспект) / Н. Янко. - С.7-12. - Л-ра в кінці ст. Голуб, Н. Реалізація завдань діяльнісної змістової лінії у процесі навчання української мови учнів 5 - 7 класів / Н. Голуб. - С.13-18. - Л-ра в кінці ст. Голуб, Н. Концептуальні засади підручника української мови для основної школи з українською мовою навчання / Н. Голуб [та ін.]. - С.19-22. - Л-ра в кінці ст. Інші автори: Шелехова Г., Новосьолова В., Ярмолюк А. Ярмолюк, А. Психолого-педагогічні засади формування ціннісного компонента комунікативної компетентності учнів 5 - 7 класів / А. Ярмолюк. - С.23-29. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Ю. Дослідження системних зв'язків образів-персонажів на уроках української літератури / Ю. Бондаренко. - С.30-32. - Л-ра в кінці ст. Яценко, Т. До проблеми періодизації розвитку методики літератури як галузі наукового знання / Т. Яценко. - С.33-37. - Л-ра в кінці ст. Балагура, Т. Диктанти з лінгвістичним завданням на шевченкознавчому матеріалі : ( до 200-річчя з дня народження Т. Г. Шевченка) / Т. Балагура. - С.38-45 Бабійчук, Т. Діалоги в позааудиторній самостійній роботі студента з української мови / Т. Бабійчук. - С.46-50. - Л-ра в кінці ст. Шуневич, О. Інтерпретація теорії множинного інтелекту в процесі диференціації навчання української мови й літератури / О. Шуневич. - С.51-55. - Л-ра в кінці ст. Романенко, Ю. Мотиви і мотивація навчальної діяльності. Основні проблеми та перспективи розв'язання / Ю. Романенко. - С.55-60. - Л-ра в кінці ст. Урок української мови в системі компетентнісної освіти. - С.61-62 Лісовському Антону Михайловичу - 80!. - С.63 : фото Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |