> Шифр: rish/2014/7 Журнал 2014р. N 7 Квіт, С. Лише спільними зусиллями можна досягти позитивних результатів у цій життєво необхідній справі / С. Квіт. - С.3-5 Гриневич, Л. Рівність полягає в тому, щоб до кожного ставитися особливо, а особливо - до наших дітей з особливими освітніми потребами / Л. Гриневич. - С.6-7 Сушкевич, В. Ресурс того, як можна розвивати дитину з особливими потребами, колосальний саме в дитинстві / В. Сушкевич. - С.8-10 Дзоз, В. На захист дитини має стати держава / В. Дзоз. - С.11 Бабічев, О. Основне завдання - допомогти студенту з особливими потребами інтегруватися в суспільство : (з досвіду роботи ЛНУ ім. Тараса Шевченка) / О. Бабічев. - С.12-13 Уманець, Г. Система післядипломної освіти керівних та педагогічних кадрів навчальних закладів спеціальної та інклюзивної освіти: досвід Донеччини / Г. Уманець. - С.14-15 Ленів, З. Підготовка висококваліфікованих кадрів для забезпечення якісної освіти дітям з порушенням психофізичного розвитку: інклюзивний аспект / З. Ленів. - С.16-17 Таргонський, Г. Досягнення та проблеми впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах Рівненщини: управлінський аспект / Г. Таргонський. - С.18-19 Загрева, В. Основні завдання щодо забезпечення якісних освітніх послуг дітям з особливими потребами: досвід Волині / В. Загрева. - С.20-22 Луценко, Л. "Стіна нерозуміння" для людини з вадами слуху - проблема всього суспільства / Л. Луценко. - С.23 Король, І. З досвіду роботи Тернопільського обласного навчально-реабілітаційного центру / І. Король. - С.24-25 Коморна, В. Основне питання інклюзії - врегулювання нормативно-правової бази / В. Коморна. - С.26 Яковенко, О. Проблема ранньої діагностики та кваліфікованої допомоги дітям з особливими потребами / О. Яковенко. - С.27 Шлях до знань дітям зі зниженим зором. - С.28 Красняков, Є. Парламентські слухання щодо питання освіти, охорони здоров'я та соціального забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: аналіз представницького складу учасників / Є. Красняков, С. Кузнєцова. - С.29-31 Топузов, О. Педагогічна прогностика: теоретико-методична основа прогнозування розвитку педагогічних наук і педагогічної практики / О. Топузов. - С.32-37. - Л-ра в кінці ст. Дем'яненко, Н. Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання в науковій концепції Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова / Н. Дем'яненко. - С.38-41 Бондар, Л. В. О. Сухомлинський про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів / Л. Бондар. - С.42-46. - Л-ра в кінці ст. Шумбар, О. Моральне виховання важких дітей у контексті гуманістичних поглядів В. О. Сухомлинського / О. Шумбар. - С.47-51. - Л-ра в кінці ст. Грабовий, А. Дослідницька діяльність учнів з хімії в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий. - С.52-57. - Л-ра в кінці ст. Сіренко, А. Особливості дослідження рівнів сформованості у старших дошкільників упевненості в собі у груповій діяльності / А. Сіренко. - С.58-63. - Л-ра в кінці ст. Решетняк, В. Сільська школа: проблеми і бачення перспектив / В. Решетняк. - С.64-67. - Л-ра в кінці ст. Життя, осяяне мистецтвом : до ювілею Олени Отич. - С.68-69 Сисоєва, С. Дослідження культурологічних проблем освіти українськими та польськими вченими / С. Сисоєва. - С.71-78. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |